KAARTEN ALGEMEEN

Zeg het met een kaartje!


Omdat dit jaar alles net een beetje anders is dan normaal, is het juist belangrijk dat wij onze dierbaren laten weten dat we aan hen denken, helemaal in tijden waarbij we niet samen kunnen zijn.   


Een kaartje kan ons toch wat dichterbij brengen!


Is dit toch nog niet helemaal wat je zoekt, en had je zelf al een idee, neem dan even contact op voor de mogelijkheden. Wellicht kan ik je helpen aan het ideale kaartje!

   


Nu ook makkelijk te bestellen via WhatsApp!
klik op het WhatsApp icoontje onderaan de pagina


Sommige kaarten zijn verkrijgbaar met extra opties. Vergeet dit niet aan te geven in de mail of WhatsApp berichtje.




Condoleance kaarten


Algemene kaarten


Bedank kaarten


Verjaardagskaarten


Beterschapskaarten


Zwangerschapskaarten


Christelijke kaarten


Vind je de illustratie mooi, maar past de tekst niet bij wat je wilt?
In vele gevallen is het ook mogelijk om een andere tekst op de kaart te laten plaatsen.

Neem hiervoor even contact met mij op. Dan bespreken we samen de mogelijkheden.


Simpel bestellen via WhatsApp! Klik op het icoontje:

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Heel gemakkelijk via WhatsApp. Klik op het icoontje van WhatsApp en laat weten wat je graag wilt bestellen. 

    Wanneer je op het icoontje van WhatsApp klikt wordt je meteen doorgelinkt naar een chat met mij. Hoe je je bestelling doorgeeft staat aangegeven in de chat. 


    Je kunt ook zonder whatsApp bestellen. Lees daarvoor de instructies hieronder:


    Onderaan de pagina vind je een contactformulier, deze heb je nodig om je bestelling te plaatsen. 


    Stap 1: vul je naam, je mail adres en je telefoonnummer in. (Deze informatie heb ik nodig om eventueel contact op te kunnen nemen indien er iets fout is gegaan bij het plaatsen van de bestelling of wanneer er dingen niet helemaal duidelijk zijn. )


    Stap 2:  kies nu de kaarten uit die je wenst te bestellen. Onder de informatie staat een bestelnummer, zet dit nummer in de mail. 

    (bijvoorbeeld: FFOT-12)  


    stap 3: Indien je kiest voor een extra optie zoals glitters of afgeronde hoeken, dan vermeld je dit achter je bestelnummer. 

    Let op! Niet iedere kaart heeft dezelfde extra opties. Let dus goed op of die opties vantoepassing zijn op de gekozen kaart. 

  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

    Je bestelnummer staat bij de foto van de kaart. Waar je dit kunt vinden is afhankelijk van welk apparaat je gebruikt. 


    Desktop: ga met je muis op de kaart staan (je hoeft niet te klikken). Een grijs vak met tekst zal verschijnen. Hierin vind je de titel van de kaart, de prijs, en eventuele extra opties. Onderaan staat dan het bestelnummer. 


    Mobiel/tablet: De informatie staat onder de foto bij de prijs, titel en eventuele extra opties. 

  • Hoe gaat de betaling en de verzending?

    De betaling zal gaan via een betaalverzoek in de mail. 


    Eerst zal je een mail ontvangen met een ordebevestiging. In deze mail zal ik ook vragen naar jou adres. Zodat ik de kaarten bij je af kan leveren of naar je toe kan sturen wanneer deze klaar is. 

     

    Daarna maak ik  de bestelling in orde. 


    Wanneer de bestelling klaar is om verzonden te worden zal ik je hierover informeren in de mail. In deze mail staat dan ook het betaalverzoekje. 



  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Dat is afhankelijk van de grootte van je bestelling. 

    De bedoeling is om de bestellingen binnen 2 dagen te verwerken waardoor je de bestelling binnen een week in huis kunt hebben. 


    Wanneer je pakketje met de post komt is de bezorging afhankelijk van het postbedrijf. Hier heb ik geen invloed op. 

Klik op het WhatsApp icoontje. Je wordt meteen doorgestuurd naar een WhatsApp gesprek met mij. Klik vervolgens op het winkel/marktkraam icoontje rechts bovenin bij de chat om bij de WhatsApp Catalogus te komen.

Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelwagen. Controleer uw bestelling en verstuur met één druk op de knop!

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Heel gemakkelijk via WhatsApp. Klik op het icoontje van WhatsApp en laat weten wat je graag wilt bestellen. 

    Wanneer je op het icoontje van WhatsApp klikt wordt je meteen doorgelinkt naar een chat met mij. Hoe je je bestelling doorgeeft staat aangegeven in de chat. 


    Je kunt ook zonder whatsApp bestellen. Lees daarvoor de instructies hieronder:


    Onderaan de pagina vind je een contactformulier, deze heb je nodig om je bestelling te plaatsen. 


    Stap 1: vul je naam, je mail adres en je telefoonnummer in. 


    Stap 2:  kies nu de kaarten uit die je wenst te bestellen. Onder de informatie staat een bestelnummer, zet dit nummer in de mail. 

    (bijvoorbeeld: FFOT-12)  


    stap 3: Indien je kiest voor een extra optie zoals glitters of afgeronde hoeken, dan vermeld je dit achter je bestelnummer. 

    Let op! Niet iedere kaart heeft dezelfde extra opties. Let dus goed op of die opties van toepassing zijn op de gekozen kaart.  Ook bataald €0,25 extra per kaart wanneer u kiest voor een extra optie

  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

    Je bestelnummer staat bij de foto van de kaart. Waar je dit kunt vinden is afhankelijk van welk apparaat je gebruikt. 


    Desktop: ga met je muis op de kaart staan (je hoeft niet te klikken). Een grijs vak met tekst zal verschijnen. Hierin vind je de titel van de kaart, de prijs, en eventuele extra opties. Onderaan staat dan het bestelnummer. 


    Mobiel/tablet: De informatie staat onder de foto bij de prijs, titel en eventuele extra opties. 

  • Hoe gaat de betaling en de verzending?

    De betaling zal gaan via een betaalverzoek in de mail. 


    Eerst zal je een mail ontvangen met een ordebevestiging. In deze mail zal ik ook vragen naar jou adres. Zodat ik de kaarten bij je af kan leveren of naar je toe kan sturen wanneer deze klaar is. 

     

    Daarna maak ik  de bestelling in orde. 


    Wanneer de bestelling klaar is om verzonden te worden zal ik je hierover informeren in de mail. In deze mail staat dan ook het betaalverzoekje. 



  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Dat is afhankelijk van de grootte van je bestelling. 

    De bedoeling is om de bestellingen binnen 2 werkdagen te verwerken waardoor je de bestelling binnen een week in huis kunt hebben. 


    Wanneer je pakketje met de post komt is de bezorging afhankelijk van het postbedrijf. Hier heb ik geen invloed op. 

    De verzendkosten zijn voor eigenrekening. 

Plaats een bestelling:

Plaats een bestelling:

SPREAD THE LOVE